Pages

Subscribe:

22 Haziran 2013 Cumartesi

Efsaneleşmiş Film Replikleri

Filmleri unutturmayan şeyler bazen hikayeleri bazen ise efsane haline gelmiş sözlerdir onlardan sadece birkaçını sizlerle paylaşmak istedim.


Being John Malkovich Filmi

Bilinç, korkunç bir lanettir. Düşünürsün, hissedersin, acı çekersin ...Craig Schwartz


Twelve Monkeys Filmi

Doğru ya da yanlış diye bir şey yok, sadece popüler fikirler var...Jeffrey Goines 


8 1/2

Beni olduğum gibi kabul et. Ancak o zaman birbirimizi keşfedebiliriz...Guido 


Fight Club - Dövüs Klubü Filmi

Bizim neslimiz Büyük Depresyon'u ya da Büyük Savaş'ı yaşamadı. Bizim savaşımız ruhsal bir savaş. Bizim depresyonumuz kendi hayatlarımız...Tyler Durden


8 mm Filmi

Şeytanla dans edersen şeytan değismez; seni değistirir...
Max California 


Full Metal Jacket Filmi

Ölüler tek bir şeyi bilirler: Hayatta olmak daha iyidir.
Er Joker 


A Bout de Souffle-Serseri Aşıklar Filmi

Frenleri kullanma; arabalar gitmek için yapılmıştır, durmak için degil!
Michel Poiccard


Gladiator - Gladyatör Filmi

Hayatta yaptıklarımız, sonsuzlukta yankılanır...
Maximus 


Good Will Hunting - Can Dostum Filmi

O mükemmel değil. Sen de mükemmel degilsin. Asıl soru birbiriniz için mükemmel olup olmadığınız...
Sean 


Dead Poets Society - Ölü Ozanlar Derneği 
Filmi

Kim ne derse desin, sözcükler ve düşünceler dünyayı değiştirebilir.John Keating 


Kafka Filmi

Bir topluluğu kontrol etmek, bireyi kontrol etmekten kolaydır. Bir topluluğun ortak bir amacı vardır. Bireyin amacı ise her zaman için şaibelidir.
Dr. Murnau 


Kalifornia Filmi

Biriyle tanıştığınızda ilk farklılıklarınızı önce görürsünüz ama zaman geçtikçe benzerlikleri farketmeye başlarsınız. Sanırım tüm dostluklar böyle başlar.
Brian Kessler 


Basic Instinct  Filmi

"Öldürmek, sigara içmeye benzemez. Onu bırakamazsın."
Catherine Tramell 


L.A. Story Filmi

Neden aşkın başladığı anı bilemeyiz de bittiği zamanı mutlaka biliriz?
Harris K. Telemacher 


Leaving Las Vegas  Filmi

"Karım beni içki içtiğim için mi terk etti yoksa karim beni terk ettiği için mi içmeye basladımhatırlamıyorum..."Ben Sanderson 


The Matrix Filmi

Bu açiklanamaz, ama hissedersin. Hayatın boyuncadünyayla ilgili bazi şeylerin yanlış olduğunuhissetmişsindir. Ne olduğunu bilmezsin, ama o ordadır; beynine saplanmis bir kıymık parçası gibi... Seni deli eder...Morpheus 


Monte Cristo Kontu Filmi

Tanrıya inanmıyorum 

Önemli değil o da sana inanmıyor 

Tokyo Drift Filmi

Hayat Çok Basittir. Seçimini Yaparsın! Arkana Bile Bakmazsın


En Sevdiğim 

"Tanrıyı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset''- Amores Perros


0 yorum:

Yorum Gönder